Bad och volleyboll halmstad
Volleyboll på Tylösand
Lag | M | P |
---|---|---|
1. FK Karlskrona Orange | 8 | 19 |
2. Hällaryds IF | 8 | 16 |
3. Mjällby AIF Gul | 8 | 12 |
4. Nättraby GoIF Blå | 8 | 9 |
5. Lyckå FF Grön | 8 | 2 |
Lag | M | P |
---|---|---|
1. Lyckå FF Grön | 8 | 22 |
2. Nättraby GoIF Blå | 8 | 14 |
3. FK Karlskrona Orange | 8 | 13 |
4. Mjällby AIF Gul | 8 | 9 |
5. Asarums IF FK Vit | 8 | 0 |
Våra grymma domare 💛🖤⭐️
22 sep
Sommaren 2024
5 aug
Matcher, matchmiljö och domare
27 apr
Planerna på IP
19 apr
Fotbollsskola sommaren 2024
15 apr
Fira valborg med oss på IP
14 apr
Städdag på Nättraby IP 14/4 kl 10-14
28 mar
Påminnelse årsmöte imorgon onsdag kl 18.30
27 feb
Årsmöte 28/2
31 jan
Volleyboll på Tylösand
11 okt, 16:23 2 kommentarer
Varje aktiv spelare behöver endast sälja: 5 st. Bingolotter till uppesittarkvällen 23 december (5 lotter á 100kr = 500kr / spelare) 3 st. Sportlotter med vår logga (3 lotter á 50 kr = 150kr /spelare) Lotterna delas ut på träningarna. Då får ni även instruktioner om hur betalningen ska gå till. Utöver detta finns även möjlighet att sälja
Bingolottos julkalender - 100kr (50kr/kalender till lagkassan) • Dubbellott till uppesittarkväll - 200kr (60kr/lott till lagkassan)
Extra bingolott till uppesittarkväll - 100kr (20kr/lott till lagkassan) • Sverigelott – 25kr (5kr/lott till lagkassan) Skicka SMS till Linda Olsson på telefon 0724418385 senast lördag 12 oktober, i så fall.
För att underlätta Bifogat detta mail finns även en beställningsmall som varje familj kan använda sig av för att samla in önskemål om beställningar från nära och kära, vänner och kollegor.
En del lag har haft försäljning utanför ICA i julhelgen vilket gett extra pengar in till lagkassan - något som kanske grabbarna kan dra ihop själva? Frågor och synpunkter Vår förenings framtid är beroende av oss medlemmars insatser vid engagemang såsom festivaler samt denna lottförsäljning.
Om ni har svårt att sälja lotter eller att hjälpa till vid festivaler ber jag er höra av er till styrelsen så hittar de alternativ till hur ni kan ställa upp för föreningen.
27 jul, 18:38 2 kommentarer
25 jul, 15:21 3 kommentarer
Stark inledning av våra grabbar som vinner med 2-0 mot Elfsborg. Målen stod Carl och Emil för efter två bra inläggs frisparkar av Millan.
Casper var som vanligt stabil i målet.
24 jun, 08:38 0 kommentarer
Hej!
Dags att sätta upp sig på pass till Hasslöfestivalen och Skärgårdsfestivalen. Det är ett uppdrag som ingår i medlemskapet att man ska hjälpa till att bemanna festivalerna. Det är per barn man bemannar så har man flera barn i föreningen så innebär det flera pass (ett pass per barn).
Det är 19 aktiva spelare i laget och vi ska fylla 15 pass så det borde ju gå att lösa.
Har man av olika anledningar inte möjlighet att stå i entrén så finns andra arbetsuppgifter (se nedan). Tyvärr är vi lite sent ute så det är lite bråttom att fylla i - senast imorgon 25/6 behöver vi lämna in vårt lags bemanning.
I dokumentet som ni når via länken nedan bokar ni upp er på de pass ni kan bemanna. Skriv namn, telefonnummer och mailadress.
https://docs.google.com/document/d/1C9Hn4uLzfUAVIs6EAhN2nmdPzrS1kVIzX4AP6NynUkc/edit?usp=sharing
I vårt uppdrag mot Paraply har vi följande arbetsuppgifter:
-Bemanna entreérna- lösa in biljetter, kolla armband och visitera (kamera, mat, dryck o paraply som inte får tas med in)
-Områdesvärdar: vara behjälpliga mot gästerna, visa väg osv...
-Grov städa området- med hjälp av sopsäck och handskar plocka upp värsta skräpet mellan uppträdena och när kvällen är slut.
-Vakta scen vid uppträdena och vakta mixerbord och in/utgångar
-Rycka in lite där Paraply behöver hjälp
Genomgång av arbetsuppgifterna är mer utförliga på plats.
Vi behöver ha 7-8 personer från varje lag till varje aktivitet. Alltså 7 personer /lag till Hasslö och 8 personer till Skärgårdsfestivalen.
Störst behov av vuxna är fredag och lördag kväll. Därför vill vi att varje lag bemannar med 2 personer fredag kväll, 2 personer lördag kväll (Hasslö) och minst 2 personer tors, fre o lör på Skärgårdsfesten. Vi tar tacksamt emot hjälp vid alla pass men på dessa kvällspass är det viktigt att vi som jobbar är vuxna då det krävs av såväl polis som socialen. Vi är olika många i lagen men detta är något att utgå ifrån. Lördagskvällen är den som brukar vara störst behov av vuxna. Varje lag har ett ansvar att fylla upp sina platser.
Alla som jobbar får också ett mål mat under sitt pass.
Alla som ska jobba på Hasslö-festivalen kommer också att genomgå ett test på nätet där man får lite alkohol-utbildning och hjälp och råd hur man uppträder i olika situationer. Alla som jobbar måste gjort denna test.
24 apr, 21:56 0 kommentarer
Hej!
Till helgen är det äntligen seriestart! Det innebär också att vi ska ha kiosken öppen under våra hemmamatcher.
Där behöver vi hjälp av er föräldrar. Det vi önskar hjälp med är att öppna upp kiosken samt städa av omklädningsrum efter matchen.
Det ligger på ert ansvar att byta med någon om ni inte kan ert tilldelade pass. Vi skickar ut en kallelse till ert kioskpass, om ni inte kan så skriv då i kallelsen när ni tackar nej vem som tar ert pass. De som inte fått tid på våren kommer att få sina pass under höstsäsongen. Självklart går det bra att byta med vem som helst i laget (ledarbarnen undantagna från kiosktjänst).
Lör 27/4 Charlie, Milo A
Lör 11/5 Sigge, Emil
Sön 23/6 Alvin L, Sakarias
Olle, Love, Martin, Casper, Leo, Carl, Lucas får pass till hösten.
Kioskrutiner hittar ni här: https://www.nattrabygoif.se/nattraby/sida/65145/kioskrutiner
Lör 23/11
09:10-17:30 |
Match mot LB Hus Indoor Cup
Sparbankshallen Stig Sunnes väg 2, Bromölla |
Lör 23/11
10:00-10:20 |
Match mot Arlövs BI
Vilans Brasvärme |
Lör 23/11
11:15-11:30 |
Match mot IFK Knislinge Vit
KET |
Lör 23/11
12:45-13:00 |
Match mot Brösarps IF
Vilans Brasvärme |
Mån 25/11
18:15-19:30 |
Träning
Konstgräs Rosenholm |
Lör 30/11
11:00-13:00 |
Match 11 manna mot Rödeby p2011
Rödeby konstgräs |
Mån 2/12
18:15-19:30 |
Träning
Konstgräs Rosenholm |
Mån 9/12
18:15-19:30 |
Träning
Konstgräs Rosenholm |
Mån 16/12
18:15-19:30 |
Träning
Konstgräs Rosenholm |
Lör 28/12
13:00-19:00 |
Karlskrona cupen
Brinova arena |