Dela nyhet
Upplägg och bemanning för disco 7 mars
26 jan, 21:16 9 kommentarer
För att samla in pengar till killarnas lagkassa ska vi anordna ett disco den 7 mars. Discot är uppdelat i 2 pass och riktar sig till f-2 samt årskurs 3-6 och hålls i Nättrabyskolan gymnastiksal.
Hur funkar discot och när jobbar jag?
I korthet innebär det att en vuxen per kille i laget arbetar ca 4 timmar den 7 mars. En vuxen kan vara en förälder eller tex en mor- eller farföräldrar. Även killarna förväntas jobba (och de brukar gilla att göra det, årskurs 6A på Nättrabyskolan har anordnat discon ett par gånger nu). Tränarnas familjer är undantagna detta arbete. OBS! Kan man inte tilldelat pass så byter man med någon annan i laget. Via länken nedan kan ni se vilket pass ni är tilldelade samt läsa mer om hur ett disco går till och vilka uppgifter man utför på discot.
Upplägg och bemanning disco 7 mars
Kallelse kommer även att komma i Svenska lag.
Discogruppen behöver hjälp
Vi är en discogrupp på 5 personer som håller ihop planeringen för discot och roddar med det mesta. Men vi behöver hjälp med följande:
- Ljudanläggning samt grenkontakt och förlängningskablar
- Discolampor (kanske har man lite blinkande lampor hemma som vi kan skramla ihop tillsammans?)
- Två skurhinkar m moppar
- Två bygglampor med förlängningssladdar
- En person som kan slänga sopor efter discot på återvinningen
- En person som kan panta burkar efter discot och swisha summan till Maria A
Kan du hjälpa till med något av detta, svara i kommentarerna alt skicka ett mail till: pippilin@hotmail.com
Ha det fint! Hälsningar Lina, Maria, Madelene, Jessica och Sally
Kommentarer
Ninnie Hedén 26 jan, 21:40
Wow vilken grym planering! Hejje Er!
Skall bli superkul detta, men undrar om det finns någon som kan byta pass med oss. Vi har nu det sena passet & önskar ett tidigt pass istället 😊
Sofie Hansson 27 jan, 12:44
Toppenbra planering 👌🏻⭐️
Nina Karlberg 27 jan, 21:45
Bra planering av discot! Jag kan ta på mig att köra sopor dagen efter. Har försökt att hitta våra gamla discolampor men det verkar som att jag har gjort mig av med de tyvärr...
Nina Karlberg 27 jan, 21:46
Jag har två förlängningskablar oxå.
Lina Magnusson 27 jan, 22:50
Toppen Nina!
Sofie Hansson 28 jan, 18:52
Vi har en JBL Partybox som kan funka som ljudanläggning, men eftersom hallen är stor med mkt rymd hade man nog behövt en till. Har någon annan samma modell så kan man koppla ihop dem.
Ulrica Blomqvist 28 jan, 19:04
Jag kan panta burkar och ta med 1 skurhink med mopp.
Lina Magnusson 28 jan, 19:39
Toppen! Tack Ulrica! Och tack Sofie! Då efterlyser vi alltså en ytterligare JBL Partybox. Samt att Ninni vill byta pass 👍
Ninnie Hedén 28 jan, 20:57
Jag är näääästan helt säker på att det är en JBL Partybox som vi har på jobbet! Kollar imorgon och om jag får låna den 😊